خاطره بازی با یک مطلب قدیمی//
عینک آفتابی 2013" href="/link/13102/68763/http://www.a href="sunarena.ir" title="عینک آفتابی 2013" target="_blank"عینک آفتابی 2013/a" >a href="http://sunarena.ir" title="عینک آفتابی 2013" target="_blank"عینک آفتابی 2013/a [ 1 ]

آمار مطالب

کل مطالب : 83
کل نظرات : 88

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 27
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 714
بازدید سال : 2902
بازدید کلی : 49067

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پلاگ 89 و آدرس pelake89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : کاکتوس
تاریخ : یک شنبه 22 آذر 1398
نظرات

گیردادن رابایدازمن یاد گرفت (قسمت دوم )

این قسمت : (آملی لاریجانی).(احمدی نژاد)(.مشایی)(ضرغامی)

درقسمت اول دلم پر بود از مسئولان شهری ولی دراین قسمت دلم خون است از بعضی مسئو لان کشور

 سلام آقای آملی لاریجانی ،  مفاسد اقتصادی کی قرار است اعلام شوند ؟ بر اساس کدام سیاست گذاری است که سران فتنه هنوز اعدام نشده اند ؟می خواهید جو را متشنج  نکنید ؟ رو راست میگم هم مفاسد اقتصادی را می شناسیم و هم سران فتنه خود را بی آبرو کرده اند و خود را به مردم شناسانده اند . اگر شما نمی توانید ما می توانیم ، کافی ست فقط (( سید علی حکم جهادم دهد )).

 

اگر شما اعدامشان کنید ما چون می دانیم پشت سر مرده نباید بدگویی کرد . دیگر به قول قطعه 26 خاتمی نجس العین نیست و کروبی را شیخ بی سواد و غضنفر اصلاحات نمی گویم و دیگر وزیر خاتمی مهاجرانی را بی ناموس نمی دانیم و....

شاید آن موقع دیگه صدای آقای ساکت هم در بیاد و مرد خاکستری بخواد موضع آشکار تری بگیرد و شاید آقازاده های فراری لندن نشین خدا را چه دیدی رنگ قانون مجازات را دیدند. آن موقع است که انقلاب بار دیگر چرک وکثافات خود را دور خواهد ریخت وشاداب تر به حیات با عزت خود ادامه خواهد داد.  

چند وقتی است شاهد سخنان جنجالی جناب مشایی نیستیم . خیلی دلمان برای صحبت کردن ایشان در خصوص مکتب ایرانی تنگ شده است. اظهارات مشایی در 13 مرداد پس لرزه های اساسی از طرف شخصیت های نظامی بلند پایه کشور هم صدا با عالمان دین در مخالفت به بیان مکتب ایرانی ایشان شکل گرفت که خیلی سر وصدا کرد . به نظر میرسد محمودجان توانسته مشایی را قانع کند که بیخودی جو را بهم نزند و خودش را سوژه صرفاً جهت اطلاع 20 و30 نکند .

داش محمود دستت درد نکنه دلم نمیاد بخاطر نطق رسا و دهن پرکن شما در سازمان ملل و مصاحبه شما با خبرگزاری ها و  شبکه های تلویزیونی خارجی از شما انتقاد کنم. ( منتظر مطلب بعدی باش ) همه جا و همه کس حتی اسمال آقای سبزی فروش وقتی می خواست سبزی دست مردم بدهد، سبزی ها  را لای روزنامه طوری می پیچد وبه دست مشتری می دهد که عکس شما معلوم باشد. خلاصه از صف نانوایی وقصابی گرفته تا راننده تاکسی همش صحبت هنرنمایی شماست . دمت گرم داش محمود این پیام را  بچه های لوتی و بامرام  محلمون که از بیکاری سر کوچه می ایستند ، برایتان فرستادند .

ان شا ا... که شما توجه خاصی به قشر جوان خواهید کرد و اسباب رضایت خاطر جوانان را با اشتغال زایی و تسهیل ازدواج جوانان فراهم خواهید کرد.

داشت یادم می رفت دو خط برای ضرغامی بنویسم .

آقای ضرغامی به غیرت جوان ایرانی بخصوص مسجد سلیمانی بر میخورد که بخواهید فحاشی به رهبر و رئیس جمهور ی را از بخش خبری (چهارم مهر) بیست و سی پخش کنید. این فحاشی ها داغ دلمان را تازه می کند و یاد فحاشی های زمان فتنه می افتیم و ناخواسته پیکان انتقاداتمان بر می گردد اول صفحه و به آقای آملی لاریجانی می گوییم سستی بازار از قوه قضاییه ست وگرنه هر بی سر وپای نمی توانست دهان باز کند و به آقای ما جسارت وفحاشی کند .

 

ساکت ماندن جوان ایرانی آرزوی دشمنان ماست و ما داغ این آرزو را به دلشان خواهیم گذاشت.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 862
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مینویسم ( د ی د د ا ر ) تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار.... التماس دعا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود